6.10.07

La Dolce Vita



Voor wie zich afvroeg waarom het zo stil was op dit blog de afgelopen weken: ik was op vakantie in ItaliĆ«, bezig met worst eten, wijn proeven, truffels ruiken, wandelen, kunst bekijken, uitrusten, ijsjes likken. Kilo´s zwaarder en zorgen lichter zijn we weer thuis gekomen. De eerste maaltijden uit eigen keuken zitten er al weer op, ik ben op de markt geweest en heb koffie gedronken in het park, heb alweer gemopperd over het supermarkt assortiment alhier, en voor je het weet is het leven angstaanjagend normaal. Gelukkig zijn er foto´s en notitieboekjes om de vakantieherinneringen nog even levendig te houden. Verder verslag volgt!

2 comments:

MEM said...

Yay! I didn't realize what a regular reader of this blog I'd become until you were gone for awhile...hope your trip was fantastico.

Evaaaaa said...

Hoi Klary
Ik kwam op je weblog via de log van Arden. Wat een lekkere recepten, vooral die appelcake wil ik zeker een keer maken!
Leuk dat je naar italie bent geweest, drie weken terug heb ik ook kunnen genieten van de Italiaanse lekkernijen.
Groeten
Eva