11.3.09

Cowboy, take me away



Ik heb heimwee naar Amerika.

Waarom, weet ik niet precies.

Ik hou van Amerika, van Amerikaanse schrijvers, van het eten, van de media, de films, het landschap, de mensen, de steden, de cultuur, de sfeer. En nee, ik hoef me niet te verantwoorden door te gaan vertellen hoeveel ik óók van Jane Austen hou, en van Italië, en van sudderlapjes, en Nigella Lawson, van Duitse bossen en Nederlandse stranden en Scandinavische meren. Of door te vertellen dat ik er waarschijnlijk niet zou willen wonen, dat er natuurlijk van alles is aan te merken op het land (maar op welk land niet), en dat het geen Utopia is, geen paradijs.

Want dat is allemaal waar, maar vandaag heb ik heimwee naar Amerika.

En zeg nou zelf - als je deze plaatjes bekijkt, kun je me dan ongelijk geven?










2 comments:

RachelD said...

You seem to fit in perfectly out West---I think you have Cowgirl genes, as well as being a G.R.I.T.S. Girl.

What is that great white mound on the burger? I'd take it for mashed potatoes if not for the chips. Or is it just gilding the lily with more of a good thing?

You DO have the most exciting adventures!!

Klary Koopmans said...

thanks rachel! the stuff on the burger is blue cheese... oh my that was a great burger.